Sustavi za rukovođenje kriznim situacijama u zadnje vrijeme sve više koriste informacijsko-komunikacijske alate koji pružaju potporu kod zapovijedanja, nadzora i koordinacije u kriznim situacijama, a sastoje se od baza podataka i operativnih procedura integriranih u zajedničku organizacijsku strukturu, osmišljenu kako bi se poboljšala razmjena informacija i preglednost djelovanja u slučaju velikih nesreća i katastrofa, kada u akcijama spašavanja i saniranja posljedica, sudjeluje veliki broj operativnih snaga.
Karakteristike ovakvih sustava su velika brzina razmjene i sigurnost informacija, adekvatna informatička potpora, jednostavno korištenje, educiranost korisnika na svim razinama (strateška, taktička i operativna), te usklađenost s postojećim planovima i standardnim operativnim postupcima. Cilj radionice je predstaviti sustav koji je u fazi implementacije u Republici Hrvatskoj.
Radionica je prvenstveno namijenjena predstavnicima operativnih snaga sustava civilne zaštite (stožeri civilne zaštite, vatrogastvo, Hrvatska gorska služba spašavanja, Hrvatski Crveni križ, postrojbe civilne zaštite i udruga građana), čelnicima jedinica lokalne (područne) i regionalne samouprave, koji se uključuju u provedbu mjera i aktivnosti civilne zaštite.
Radionica je namijenjena djelatnicima javnih i državnih institucija, kao i pravnih osoba koje sudjeluju u sustavu civilne zaštite.
Jezik radionice: hrvatski
PRIJAVA na radionice.
OVDJE možete izvršiti uplatu kotizacije.
*prijava nije potrebna ukoliko se putem stranice izvrši uplata